Ένα νέο βήμα που στοχεύει στην πλήρη κάλυψη των αναγκών της ενδοδωδεκανησιακής θαλάσσιας συγκοινωνίας..
Με το συμβατικό φέρι μποτ πλοίο ΄΄Παναγιά Σκιαδενή΄΄ η εταιρεία σχεδιάζει να δώσει λύσεις στην άνετη και ασφαλή μεταφορά επιβατών, ΙΧ και φορτηγών αυτοκινήτων καθώς και εμπορευμάτων κυρίως προς τα μικρότερα νησιά του δωδεκανησιακού συμπλέγματος.
![]() |
![]() |
![]() |
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
|
Όνομα: | ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ |
Λιμάνι Νηολόγησης: | Ρόδος |
Τύπος Πλοίου: | Επιβατηγό Οχηματαγωγό |
Υλικό Κατασκευής Σκάφους: | Χάλυβας |
Αριθ. & Τύπος προωστηρίων Μηχανών: | 2 DAIHATSU x 3.000 H.P. |
Ιπποδύναμη: | 2 x 3.000 Η.Ρ. |
Ολική Χωρητικότητα (Κ.Ο.Χ): | 3234 GT |
Καθαρή Χωρητικότητα (K.K.X.): | 970 NT |
Ολικό Μήκος: | 83,70 μ. |
Μήκος Καταμέτρησης: | 75 μ. |
Πλάτος Καταμέτρησης: | 13,52 μ. |
Βάθος Καταμέτρησης: | 5,30 μ. |
Μέγιστη Ταχύτητα: | 17 κόμβοι |
Υπηρεσιακή Ταχύτητα: | 16 κόμβοι |
Χωρητικότητα Επιβατών το Καλοκαίρι: | 700 θέσεις |
Χωρητικότητα Επιβατών τον Χειμώνα: |
590 θέσεις |
Κατάστρωμα Αυτοκινήτων: | 115 οχήματα |
Κλάση: | CAR FERRY C PASSENGER RINA |
Τo πλοίο πληρεί τις προδιαγραφές του IMO και τους κανονισμούς της Ελληνικής Επιθεώρησης Πλοίων.